dinsdag 26 juni 2012

Mijn favoriete MFIs

Ik dacht, laat ik eens schrijven over welke MFIs ik erg leuk vind, bijvoorbeeld omdat ze niet alleen geld uitlenen, maar de leners ook trainingen geven zodat ze hun bedrijfje kunnen verbeteren. Of omdat ze goedkope leningen geven in gebieden die getroffen zijn door een ramp. Of omdat de leners ook voor een klein bedrag verzekeringen kunnen afsluiten bij de MFI.

Dus ik dacht: even kijken via welke MFIs ik tot nu toe het meest geleend heb... En oh, wat krijg ik dan een mooi plaatje:

13 MFIs, via alle MFIs precies 1 lening gedaan
Dus ehm... ik ben er nog niet uit. Blijkbaar ben ik fan van heel veel MFIs op Kiva. En ik vind dat ik het tot nu toe echt heel netjes verdeeld heb. Later meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.