vrijdag 28 februari 2014

Een update van Juana

Ik kreeg in september een update van Juana. die van mij een lening kreeg in augustus 2012 en die een marktkraampje heeft.



De update is hier te zien. Updates zijn vaak in de taal van het land en worden vaak ook niet vertaald door Kiva. Deze update was in het Spaans, maar gelukkig bestaat Google Translate tegenwoordig, en ook heb ik een heel klein beetje kennis van het Spaans om te controleren of de vertaling ergens op lijkt*. Komt-ie:

Juana zegt dat de lening heeft geholpen om het aantal verkopen te verhogen. Ze heeft haar lening volledig terugbetaald. Haar enige probleem is de misdaad in haar gebied*, maar ze zal doorgaan. Haar plan is om te sparen voor een financiĆ«le buffer, dus ze bedankt de leners voor hun steun. 

* Als er iemand beter Spaans kan dan google translate plus ik, voel je vrij om in een commentaar je verbeterde vertaling te geven.

** Ik hoop dat ze het over winkeldiefstal heeft, iets waar winkeliers overal ter wereld last van hebben. En dat ze het niet over afpersing of nog ergere misdaad heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.