woensdag 15 augustus 2012

Dertiende terugbetaaldag alweer

Ik vind het altijd heerlijk dat op de 15e van de maand de terugbetaaldag is van Kiva. Mijn salaris komt altijd rond de 25e binnen, dus zo rond de 15e heb ik al mijn maandelijke rekeningen betaald, heb ik meestal ook al mijn zakgeld al uitgegeven (stom, ik weet het) en heb ik dus alleen nog maar wat geld over om boodschappen van te doen. En dan... komt het geld op Kiva binnen en mag ik op Kiva gaan shoppen naar een nieuwe leuke lening (of twee) waar ik vrolijk van word. Dat is nog eens verantwoord en zonder schuldgevoel geld uitgeven (of "uitgeven", want het geld wordt ruim 99% van de gevallen ook weer terugbetaald).

Vanaf 10 uur vandaag kan het geld komen binnenstromen, dus ik ga me zo even amuseren met het zoeken van een nieuwe lening die ik daarna kan gaan doen.

Update kwart voor 12: Woehoe, Tilman heeft z'n laatste stukje lening terugbetaald! Hij had door de maanden heen soms wat problemen met terugbetalen en liep een maand achter, maar nu heeft hij in een keer de twee bedragen die hij nog moest betalen, betaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.