zondag 19 augustus 2012

Dertiende terugbetaaldag, deel 2

Even nog een kort overzichtje van de rest van de terugbetalingen van deze maand. Ik had bedacht dat ik het in een opsomschema ging doen, even kijken of dat overzichtelijker is.

Nadim, Hasan en de Mujeres Exitosas groep hadden mij al eerder hun lening helemaal terugbetaald. Deze maand heb ik de laatste terugbetaling gekregen van: Fares en Tilman (Woehoe! Twee heren die de eindstreep succesvol halen! Ik hoop dat de lening hen goed gedaan heeft en vooruitgang heeft gebracht).

Op schema liggen: Nelson (die ligt zelfs voor), Kamal (die heeft z'n achterstand van vorige maand dus ingehaald), Turbadrah en Nubia.

(Nog) niet op schema: de Massabong groep ligt een maand achter met hun betalingen, maar heeft deze maand wel weer het bedrag betaald dat ze deze maand moesten betalen. De Luz Y Amor groep heeft deze maand ongeveer 2/3e betaald van wat ze zouden moeten betalen.

Angel hoeft pas in juni 2013 terug te betalen; hij lost dan wel het hele bedrag in 1 keer af, als het goed is. De Dukure groep gaat pas vanaf volgende maand afbetalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.