maandag 2 april 2012

Landenjacht


Sommige Kiva-leden proberen een soort Risk te spelen: leen geld uit in zoveel mogelijk landen. "Country collectors" worden helemaal enthousiast als Kiva actief wordt in een nieuw land, of als er een lening gepost wordt uit een land dat ze nog niet "hadden".


Kaart met in geel alle landen waaraan ik heb geleend. Inzoomen of klikken zou je meer informatie geven.

Zoals jullie zien, ben ik nog wel even bezig voor ik ze allemaal heb. Momenteel lopen er leningen van mij in: Libanon (2x), Mongolie, Peru, El Salvador, Sierra Leone, Irak, Colombia en Azerbaijan. Ik ben ook niet echt een landenverzamelaar, maar toch wel leuk om te zien hoe mijn dollartjes verspreid zijn over de wereld.

































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.