dinsdag 15 mei 2012

Vandaag komen de terugbetalingen binnen

Vandaag komen de terugbetalingen binnen, en ik verheug me er op!

Zoals ik de vorige terugbetaaldag vertelde, loopt Nadim zes cent achter met z'n terugbetalingen. Daarom heeft Kiva als "maatregel" hem "delinquent" genoemd en hem anoniem gemaakt (om de wanbetaler nog een beetje te beschermen). Een beetje een draconische maatregel, als je het mij vraagt, voor zes cent. Grinnik.

Dit is Nadim's pagina nu - morgen zijn zijn naam en foto hopelijk weer terug, als hij z'n achterstand van zes cent ingehaald heeft...

Nelson heeft vorige maand inderdaad niets terugbetaald. Als ik naar de uitgebreide terugbetaalgegevens kijk, komt dat inderdaad omdat hij nog niet betaald heeft (en niet omdat zijn MFI instelling achterloopt met betalingen aan Kiva). Oei, Nelson zit nog maar op 22% van wat hij moet terugbetalen. Hopelijk komt er deze maand weer wat binnen... Dat zullen we dan hopelijk vandaag te horen krijgen. (Nelson is niet anoniem gemaakt, wel staat er "delinquent" bij zijn gegevens. Mogelijk is de anonimisering alleen aanwezig als de MFI dat afgesproken heeft met Kiva).

PS: Een paar uur later: Nelson heeft deze maand het dubbele bedrag betaalt, dus voor vorige maand en voor deze maand. Dus hij ligt weer op schema. De rest van mijn update volgt als meer verwachte terugbetalingen binnen zijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.