maandag 18 maart 2013

Kiva gratis eens proberen?

Cool, de actie loopt weer, zie ik net.Dus...

Wil je Kiva eens proberen? Kiva biedt nieuwe uitleners een lening van $25 aan om het eens mee te proberen. Je krijgt dus $25 in je account en kunt daarmee een eerste lening doen. Het geld dat terugbetaald wordt, gaat naar Kiva. Maar op deze manier kun je eens kijken of het iets voor jou is.

Als je je via deze link aanmeldt, krijg je die $25 geleend om mee te beginnen. Er loopt nu een actie, dat degene die een nieuw Kivalid aanbrengt (ik dus) ook $25 geleend krijgt.

NB Op de rest van deze blog veel meer uitleg over wat Kiva is en hoe het werkt...

2 opmerkingen:

  1. Hallo Fabiooltje, hoe kom je aan deze informatie?
    Ik heb er geen mail over gehad, ik zie op de site niets extra's vermeld.
    Wat zie ik over het hoofd?
    Groet Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op deze pagina van Kiva staat (in de groene balk): "When one of your friends joins Kiva, you’ll both get to make a $25 loan for free."

    https://www.kiva.org/portfolio/invites

    Ik zag het toevallig staan; ze hebben mij er ook niet over gemaild of zo.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.