zaterdag 2 maart 2013

Mijn derde bonuslening gaat naar Jorge Antonio uit Bolivia

Hoera, ook Else werd via mij lid van Kiva (ze leende ook meteen al $25 uit), en daardoor kreeg ik weer $25 bonus, dat wil zeggen dat ik mocht kiezen naar wie die $25 toe zou gaan. Ik koos voor Jorge Antonio uit Bolivia.


Jorge heeft $1025 geleend via de MFI CIDRE, en zal dit in 12 maanden tijd in ongeveer gelijke delen terugbetalen.

Jorge is vrijgezel en een hardwerkende persoon. Sinds vier jaar verdient hij de kost door taxi te rijden. Maar daarnaast verkoopt hij voedsel in een restaurant. Hij wil graag geld lenen om een aantal kasten aan te kunnen schaffen waarin hij de frisdranken die hij aanbiedt kan uitstallen. Ook wil hij de algemene uitstraling van zijn verkooplokatie verbeteren.

Hij werkt toegewijd, hard, en met veel plezier. Hij zal naast dit werk taxichauffeur blijven, en hij hoopt door de lening zijn bedrijf en zijn inkomen te verbeteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.