donderdag 14 februari 2013

Wat leuk! Lisa werd Kiva-lid

Zo'n twee weken terug vond ik ineens het volgende mailtje van Kiva in mijn email-postvakje:


Lisa is now on Kiva!

Klik op het plaatje voor een leesbare versie...

Een lezer van mijn blog, Lisa, heeft zich dus via mijn link ingeschreven als Kiva-lid, en daarom mag ik een gratis lening van $25 doen. (Het is wel zo, dat terugbetalingen van die lening niet naar mij gaan, maar naar de persoon die deze bonus heeft uitgereikt... Jammer hoor, maar goed). Dat vind ik leuk! Dank je wel, Lisa, voor deze extra gelegenheid voor mij om een lening te doen (namelijk deze)...

(Eerst was het trouwens zo dat de nieuwe lener zelf ook een gratis lening mocht doen - met terugbetalingen natuurlijk weer naar de bonus-uitreiker. Helaas is dat op dit moment niet meer zo... Als het ooit weer komt, zet ik het met grote letters hier op m'n blog!). 

1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen!
    Ik was op zoek naar Nederlandse informatie over Kiva en zo op deze blog terecht gekomen.
    Bedankt voor alle uitleg!
    Groet Lisa

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.