zondag 25 september 2011

Tweede terugbetaaldag: succes

15 september was de tweede keer dat ik terugbetalingen kon verwachten. Officieel hoort het bedrag van een bepaalde maand binnen te zijn op de eerste van die maand, maar de meeste MFIs betalen al zo'n twee weken eerder terug, dus op de 15e van de maand ervoor.

Ik verwachtte een bedrag van Nadim, Hasan en Tilman, mijn eerste drie leningen. Ik heb op 15 september teruggekregen: $2,06 van Nadim en $4,16 van Hassan (beiden helemaal volgens schema). Het bedrag van Tilman is nog niet binnen. Ik verwacht $1,85 van 'm. Hij heeft nog tot 1 oktober de tijd voordat-ie dan echt te laat zou zijn met betalen (en zelfs dan zie je meestal dat dit later weer ingehaald wordt). Het kan ook heel goed zijn dat hij al betaald heeft, maar dat de MFI het geld nog niet heeft teruggeboekt naar Kiva. Ik hou m'n vingers in ieder geval gekruist...

Het gaat goed met de terugbetalingen.


Ik heb nu $8,35 aan Kiva-tegoed, waar ik nog helemaal niets mee kan doen omdat je met veelvouden van $25 moet werken op Kiva. Maar toch, als dit zo netjes doorgaat (en dat is vast zo), dan kan ik over een paar maanden mijn eerste lening doen van het terugbetaalde geld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.