vrijdag 11 november 2011

Hasan ligt ook weer op schema... Tilman nog niet

Op 20 oktober is het bedrag wat Hasan me aan terugbetaling schuldig was, bijgeschreven op mijn Kiva-account. Ik heb nu dus $16.44, waar ik nog steeds geen nieuwe lening voor kan geven, maar wel bijna.

Tilman loopt nog achter. Er is in oktober wel geld van hem binnengekomen, maar niet genoeg om zijn achterstand in te lopen. Half november is natuurlijk de volgende betaaldag; hopelijk zal ik dan in ieder geval zien dat het hem blijft lukken om een bedrag te betalen, ook als dat niet genoeg is om de achterstand helemaal in te halen.

Met de andere twee heren gaat het helemaal goed; die liggen mooi op schema.

Soms geeft de MFI een update over hoe het met een bepaalde lener gaat. Er staat dan bijvoorbeeld in, wat ze met de lening hebben gedaan en of hen dat inderdaad extra geld oplevert. Dat is altijd erg leuk om te lezen. Helaas heb ik nog geen update gezien voor "mijn" vier leners. Mocht dat nog komen, dan breng ik jullie zeker op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.