vrijdag 18 november 2011

Vierde terugbetaaldag: alles gaat op rolletjes

Het was alweer de vierde terugbetaaldag afgelopen dinsdag. Alles gaat goed. Het grappige (of misschien irritante) is, dat ik door de vierde terugbetaaldag nu $24,59 in mijn Kiva-portemonnee heb. Dus net 41 cent te weinig om een nieuwe lening aan te gaan!

Vooruitgang wordt geboekt...



Fares en Hasan liggen precies op schema met hun betalingen. Nadim ligt een heel klein beetje achter. Hij had tot nu toe in totaal $334,59 van zijn lening van $1275 moeten terugbetalen, en hij heeft $333,44 terugbetaald.

Tilman, tenslotte, lijkt precies een maand achter te lopen. Hij heeft deze maand het bedrag betaald van vorige maand, en vorige maand dat wat eigenlijk de maand daarvoor betaald had moeten worden. Misschien is het gewoon wel een administratieve fout. In ieder geval is het goed om te zien dat hij nu blijkbaar wel in staat is om zijn maandelijkse aflossing te betalen. 

Ik heb deze maand nog geen nieuwe lening gekozen. Ik zit prive even krap in mijn geld (en geen zorgen, dat komt allemaal weer goed) en kan dus geen nieuw geld toevoegen aan Kiva. Misschien over een week, als ik mijn salaris gekregen heb... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.