vrijdag 17 mei 2013

Hoera! Godelieve werd ook Kiva-lid

Een paar dagen geleden kreeg ik een mailtje van Kiva dat Godelieve dankzij mij Kiva-lid geworden was. Godelieve mocht daarom een gratis lening doen en koos ene Vestine uit Rwanda. Ook ik mocht een gratis lening doen.

Mijn bonuslening ging naar de 40-jarige Teymur in Azerbeidzjan, die met een totale lening van $1925 van de MFI Aqroinvest Credit Union zijn winkeltje met voedsel (rijst, suiker, koekjes, snoep) wil uitbreiden in de hoop op meer inkomen. In de komende anderhalve jaar betaalt hij zijn lening in ongeveer gelijke bedragen terug. Bij een bonuslening gaat dit geld terug naar degene die deze bonuslening sponsorde (een anonieme donor van Kiva).

Teymur


Mocht je ook Kiva willen uitproberen,meld je dan aan via deze link. Je krijgt dan dus $25 in je account en kunt daarmee een eerste lening doen. Het geld dat terugbetaald wordt, gaat naar de Kiva-sponsor die het ook voorgeschoten had. Maar op deze manier kun je eens kijken of het iets voor jou is.

Er loopt nu een actie, dat degene die een nieuw Kivalid aanbrengt (ik dus) ook $25 geleend krijgt.

NB Op de rest van deze blog veel meer uitleg over wat Kiva is en hoe het werkt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.