woensdag 1 mei 2013

Terugbetaaldag april 2013

Op 17 april was het weer terugbetaaldag.

De bijzonderheden van deze maand: de Dukure groep is klaar met terugbetalen! Door currency exchange loss ben ik aan hen $0.12 kwijtgeraakt (dus van de uitgeleende $25 heb ik $24.88 teruggekregen). Ik kan er echt wel mee leven. Er werd ook een maandje geleden een update gepost van over hoe het een van de leden van deze groep vergaan is; erg leuk.  Juana heeft, verrassend, haar laatste vijf betalingen in een keer gedaan, dus zij is nu ook klaar met terugbetalen.

Op schema liggen: JavierLeide,  Al Sayyed Youssef, Anvar, Cristobal, Darwin, Musu, Satta en Zahida en Jafar.  

 Fabiola ligt nu twee maanden achter met terugbetalen. Dat wil zeggen, er staat in de aantekening op kiva dat de field partner laat is met betalen. Het kan dus goed zijn dat Fabiola wel op schema ligt, maar dat de field partner, Vittana in dit geval, moeite heeft om op tijd terug te betalen. Oei, loopt dat wel goed af?  Nelson heeft nu acht maanden niet betaald. Voordat het mis ging, had hij al wel 65% van zijn lening terugbetaald, dus ik loop het risico dat ik ca. 8 dollar kwijt ben aan hem, niet meer.


Angel hoeft pas in juni 2013 terug te betalen, dit bedrag komt mogelijk/hopelijk half mei binnen en hij lost dan in 1 keer het hele bedrag af, als alles goed gegaan is. De Khakakho groep hoeft pas in januari 2014 terug te betalen, alles in 1 keer.

Nadim, Hasan, Fares, Tilman, Nubia, Kamal, Naim, de Luz Y Amor groep, de Mujeres Exitosas groep, de Massabong groep, Turbadrah en de Amanecer Para Triunfar groep hadden mij al eerder hun lening helemaal terugbetaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.