maandag 20 mei 2013

Terugbetaaldag mei 2013

Terugbetalingen komen tegenwoordig meestal op de 17e binnen op Kiva. Dat was dus een paar dagen geleden. Deze maand zou bijzonder worden, want het was de planning dat Angel deze maand in een keer de hele lening zou terugbetalen.En jawel, het is hem gelukt! Dus daar kwam ook in een keer $25 weer terug naar mij om weer uit te lenen; zie mijn vorige post wie de gelukkigen werden :-)

Daarnaast liggen op schema met hun terugbetalingen: Javier, Leide,  Al Sayyed Youssef, AnvarCristobal, Darwin, Musu, Satta en Zahida en JafarMartin deed zijn eerste terugbetaling, maar betaalde maar ongeveer drievierde van wat hij had moeten betalen deze maand. Fingers crossed...

 Fabiola ligt nu drie maanden achter met terugbetalen. Er staat een aantekening op Kiva dat de field partner laat is met betalen. Het kan dus goed zijn dat Fabiola wel op schema ligt, maar dat de field partner, Vittana in dit geval, moeite heeft om op tijd terug te betalen.(Ik zag net dat alle leningen van deze field partner achterlopen, dus niet alleen die van Fabiola).


Saher gaat pas vanaf volgende maand terugbetalen. De Khakakho groep hoeft pas in januari 2014 terug te betalen, alles in 1 keer.

Nadim, Hasan, Fares, Tilman, Nubia, Kamal, Naim, de Luz Y Amor groep, de Mujeres Exitosas groep, de Massabong groep, Turbadrah, de Amanecer Para Triunfar groep, Juana en de Dukure groep hadden mij al eerder hun lening helemaal terugbetaald. Nelson's lening is gëeindigd met ca. 8 dollar verlies.

Als ik even tel, dan zijn er nu 15 leningen gëeindigd (met in totaal 8 dollar verlies) en lopen er ook 15 leningen. Mijn geld heeft dus nu bijna 1 x een rondje gemaakt op Kiva, en daarmee bedoel ik dat het uitgeleend is, terugbetaald, en dan weer uitgeleend. Dat gaat meer worden, in de toekomst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.