zaterdag 11 mei 2013

Hoera, nog een nieuw Kivalid, en dus ook nog een bonuslening

Op 15 april werd Maarten Kivalid dankzij mij (hiep hoi hoera). Ik mocht daarom een bonuslening uitkiezen, waarbij het geld afkomstig is van een sponsor van Kiva en daar ook naar terug gaat. Maar ik mag kiezen waarheen de lening gaat!

Ik koos voor Sadriddin uit Tajikistan, een jonge man van 27 jaar die al een koe en kalf heeft, en die graag nog meer vee wilde kopen. Hij kreeg een lening van $2000 van de MFI genaamd MDO Arvand en zal deze vanaf december 2013 in 6 maanden tijd terugbetalen. De lening dreigde over de datum heen te gaan, dus ik was blij dat ik mijn steentje kon bijdragen.

Sadriddin met de huidige koe. De foto is van niet erg hoge kwaliteit, helaas


Als je nu Kiva-lid wordt, krijg je ook $25 bonus, die je dan aan een lener kunt uitlenen, maar die teruggaat naar de oorspronkelijke sponsor en niet naar jou. Zo kun je wel zonder risico kijken of Kiva iets voor jou is. Als je via deze link lid wordt, krijg ik ook weer een bonuslening waarover ik hier kan vertellen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.