dinsdag 20 maart 2012

Achtste terugbetaaldag weer een succes

Ik heb acht leningen uitstaan, zes hiervan liggen op schema met terugbetalen (Nadim, Hasan, Fares, Nelson, de Mujeres Exitosasgroep en Kamal). Tilman loopt een maand achter, wat volgens mij dus de gebruikelijke situatie is voor hem en mij dus ook weinig zorgen baart (hij betaalt altijd precies op tijd precies het bedrag dat hij eigenlijk de vorige maand had moeten betalen).

De Massabong groep loopt een maand achter. Ze hebben in januari niets betaald, waardoor ik half februari niets van ze terug kreeg. Daarna hebben ze in februari weer wel netjes het volle bedrag betaald, wat dus op de 15e maart op mijn rekening werd bijgeschreven. Ik hoop dat ze een tijdelijk probleem hadden en dat het goed gaat met hun bedrijfjes, zodat ze in de toekomst wel verder kunnen blijven betalen. We zullen zien!

Leuk om te zien dat mijn portfolio zich vult:



Volgende maand betalen de Mujeres Exotisas al het laatste deel van hun lening terug, als alles goed gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.