zondag 22 januari 2012

Zesde terugbetaaldag:

De rapportage van de vijfde terugbetaaldag heb ik overgeslagen. De drukke feestdagen, he... Op 15 januari keek ik weer naar mijn account, en warempel:

Fares, Hasan, de Mujeres Exitosas Group en de Massabong Group liggen precies op schema met hun betalingen. Nadim ligt een dollar of twee achter op schema, maar komt er vast wel. Tilman ligt nog steeds precies een maand achter op zijn betalingen, ik denk nu meer en meer dat het een soort administratieve fout is, en blijf hopen dat het eigenlijk best goed met hem gaat.

Hierdoor heb ik nu $32,34 in mijn Kiva-portemonnee. Tijd om te gaan shoppen voor een nieuwe lening, dus!

Kijk jij ook altijd zo uit naar "terugbetaaldag"?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.